لومیون

  • آشنایی با لومیون  و فرایند رندرینگ  real time
  • نحوه تهیه خروجی از نرم افزارهای مختلف (Revit, Rhino, Sketch up, 3D max) برای وارد کردن در لومیون
  • ایجاد صحنه در نرم افزار لومیون و وارد کردن فایلهای مدل به آن
  • متریال دهی (استفاده از متریال های موجود، ساخت متریال جدید، کار با پارامترهای متریال، ذخیره پالت متریال و بارگذاری مجدد)
  • آماده سازی منظره
  • لایه بندی (تعریف و کاربرد لایه ها، انتقال اجزای مختلف به هر لایه، نمایش لایه ها بصورت مجزا)
  • افزودن آبجکت ها (معرفی آبجکت های موجود و نکات مرتبط، افزودن آبجکت خارجی از سایر نرم افزارها، اعمال تغییرات موقعیت، رنگ، بزرگی، ارتفاع و …)
  • نورپردازی
  • کار با نرم افزار در حالت Selection و چینش انبوه و گروهی آبجکت ها
  • ذخیره سازی صحنه و مدل بصورت آنلاین (ابری) و آفلاین
  • ایجاد حرکت و موشن آبجکت ها
  • افزودن افکت های تصویری و ویدئویی
  • چگونگی تهیه خروجی ثابت (رندر) و انیمیشن در کیفیت های مختلف و کاربردهای متفاوت

 

 

هیچ اطلاعیه ای در این لحظه وجود ندارد

اولین نفری باش که یک نظر اضافه می کنه.

Please, login to leave a review
افزودن به لیست دلخواه

آرشیو

ساعت کاری

\ شنبه9:30 am - 6.00 pm
\ یکشنبه9:30 am - 6.00 pm
\ دوشنبه9:30 am - 6.00 pm
\ سه شنبه9:30 am - 6.00 pm
\ چهارشنبه9:30 am - 5.00 pm
\ پنجشنبهتعطیل
\ جمعهتعطیل